Dažniausiai užduodami klausimai

DUK apie atsargines dalis ir įrangą sunkvežimiams, autobusams ir priekaboms AUTO KADA parduotuvėje

Bendrieji klausimai apie įmonę

Kas yra AUTO KADA ir kuo užsiima įmonė?

AUTO KADA yra Latvijos įmonė, užsiimanti sunkvežimių, autobusų ir priekabų atsarginių dalių prekyba bei gamyba. Tai savo srities lyderė, turinti prekybos tinklą Lietuvoje ir parduotuvių kitose Baltijos bei Skandinavijos šalyse.

Kiek laiko AUTO KADA veikia?

Įmonė buvo įkurta 1995 m. ir nuo to laiko nuolat veikia.

Kas yra įmonės savininkas?

AUTO KADA yra privati šeimos įmonė, šiuo metu valdoma antrosios kartos.

Kiek žmonių dirba įmonėje?

AUTO KADA šiuo metu dirba daugiau nei 150 kvalifikuotų specialistų.

Kokias produktų kategorijas siūlo įmonė?

AUTO KADA siūlo platų sunkvežimių, autobusų ir priekabų atsarginių dalių bei priedų asortimentą. Produktų kategorijos: Priedai; Pakabos ir vairo sistemos; Darbo įrankiai; Elektros komponentai; Pneumatinės stabdžių sistemos; Išmetimo sistemos; Krovinio tvirtinimo ir apsaugos įranga; Variklio dalys; Padangos ir ratlankiai; Transmisija; Vairuotojo pagalbos įrenginiai; Ašys; Stabdžiai; Aušinimo, šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemos; Filtrai; Hidraulika; Kabinos įranga ir pakaba; Chemikalai ir tepalai; Asmeninės apsaugos priemonės; Aptarnavimo įranga; Transporto priemonių komponentai; Kėbulo dalys. AUTO KADA atsarginių dalių asortimentas apima visas pagrindines transporto priemonių sistemas, suteikdamas klientams kokybiškus sprendimus transporto priemonių priežiūrai ir saugiam eksploatavimui.

Kodėl verta rinktis AUTO KADA?

AUTO KADA specializuojasi sunkvežimių, autobusų ir priekabų atsarginių dalių prekyboje. Mus renkasi todėl, kad:

  • Siūlome platų atsarginių dalių ir priedų asortimentą visoms pagrindinėms transporto priemonių sistemoms.
  • Mes užtikriname greitą ir patikimą pristatymą visoje Lietuvoje.
  • Garantuojame aukštos kokybės produktus iš patikimų gamintojų.
  • Teikiame profesionalų klientų aptarnavimą ir konsultacijas renkantis tinkamas atsargines dalis.
  • Esame patikimas partneris tiek individualiems klientams, tiek transporto ir logistikos įmonėms.

Rinkdamiesi AUTO KADA, gaunate patikimą tiekėją, padedantį užtikrinti saugų, efektyvų ir nepertraukiamą transporto priemonių darbą.

Kur yra įsikūręs AUTO KADA biuras?

Pagrindinis AUTO KADA biuras yra Latvijoje, Rygoje, Kaibalos g. 16.

Kur yra AUTO KADA parduotuvės?

AUTO KADA parduotuvės yra visose Baltijos ir Skandinavijos šalyse. Visas parduotuvių sąrašas pateikiamas skiltyje „Parduotuvės“.

Kaip rasti artimiausią AUTO KADA parduotuvę?

Artimiausią AUTO KADA parduotuvę, jos adresą ir darbo laiką rasite mūsų svetainės skiltyje „Parduotuvės“.

Kokie šiuo metu yra laisvi darbo pasiūlymai?

Mūsų komandoje dirba daugiau nei 150 kvalifikuotų specialistų – ir mes nuolat plečiamės. Naujausi darbo pasiūlymai pateikiami svetainės skiltyje „Laisvos darbo vietos“. Dažniausiai ieškome pardavimų specialistų ir sandėlio darbuotojų.

Kokie yra AUTO KADA įmonės rekvizitai?

Įmonės rekvizitai
RAB „AUTO KADA”
Reg. Nr .: 9000019879
PVM mokėtojo kodas: LT100006889917
Bankas: AS SEB Bankas
Sąskaitos numeris: LT237044060007848051
Juridinis adresas: Metalistų g. 6H, Šiauliai, LT-78107

Užsakymai

Kaip tapti AUTO KADA klientu?

Kiekvienas, norintis įsigyti automobilių atsarginių dalių, gali tapti klientu. Norėdami pradėti bendradarbiavimą, užsiregistruokite AUTO KADA elektroninėje parduotuvėje arba apsilankykite bet kurioje mūsų parduotuvėje.

Kaip sudaryti sutartį su AUTO KADA?

Sutarties sudarymo procesas yra paprastas ir patogus – tai galima padaryti visiškai internetu arba asmeniškai.

  1. Užpildykite bendradarbiavimo paraiškos formą mūsų svetainės skiltyje „Kontaktai/Sutartys“.
  2. Pasirašykite sutartį elektroniniu parašu arba ranka.
  3. Išsiųskite pasirašytą sutartį:
    – elektroniniu būdu pasirašytas sutartis siųskite el. paštu ligumi@autokada.lt
    arba
    – atspausdintas sutartis pateikite artimiausioje AUTO KADA parduotuvėje.
  4. Peržiūrėjusi ir patvirtinusi sutartį, AUTO KADA ją pasirašys ir grąžins jums kopiją.

Jei turite klausimų, susisiekite el. paštu info@autokada.lt arba skambinkite telefonu +37052416214.

Kur galiu įsigyti automobilių atsarginių dalių 24/7?

AUTO KADA internetinėje parduotuvėje galite užsisakyti automobilių atsarginių dalių bet kuriuo metu – 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Čia rasite platų sunkvežimių, autobusų ir priekabų atsarginių dalių bei priedų pasirinkimą. Jei atsarginių dalių reikia nedelsiant, apsilankykite AUTO vaistinėje (AUTO Aptieka) Kaibalas gatvėje 16, Rygoje – vienintelėje vietoje Baltijos šalyse, kur atsarginės dalys prieinamos vietoje visą parą, 7 dienas per savaitę.

Kaip pateikti užsakymą AUTO KADA internetinėje parduotuvėje?

Norėdami pateikti užsakymą, pasirinkite reikiamas atsargines dalis pagal registracijos numerį, VIN kodą, transporto priemonės modelį arba katalogą. Įdėkite jas į pirkinių krepšelį ir sekite žingsnis po žingsnio pateiktas apmokėjimo instrukcijas. Užbaigus užsakymą, el. paštu gausite patvirtinimą.

Ar galiu užsisakyti atsarginių dalių telefonu arba el. paštu?

Taip. Atsargines dalis galite užsisakyti telefonu arba el. paštu, nepriklausomai nuo to, kur esate. Tiesiog susisiekite su artimiausia AUTO KADA parduotuve, o mūsų pardavimų komanda padės pateikti užsakymą ir atsakys į visus klausimus.

Ar AUTO KADA internetinėje parduotuvėje taikomas minimalus užsakymo krepšelio dydis?

Ne, privalomo minimalaus užsakymo dydžio nėra.

Ar galiu išsaugoti savo pirkinių krepšelį ir tęsti vėliau?

Taip. Jei esate registruotas vartotojas, jūsų pirkinių krepšelis bus išsaugotas automatiškai. Tai leidžia tęsti užsakymą vėliau neprarandant pasirinktų prekių. Krepšelis išsaugomas iki 60 dienų nuo paskutinio prisijungimo, todėl galite patogiai užbaigti pirkimą bet kuriuo metu.

Kaip įsitikinti, kad mano užsakymas patvirtintas?

Užbaigus užsakymą, el. paštu gausite AUTO KADA patvirtinimo laišką su visomis užsakymo detalėmis. Užsakymo būseną taip pat galite patikrinti savo kliento paskyroje, skiltyje „Mano užsakymai“.

Ar galiu pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?

Jei užsakymas dar nėra apdorotas sandėlyje, galite pridėti papildomų prekių susisiekę su artimiausia AUTO KADA parduotuve. Kitu atveju reikia pateikti naują užsakymą.

Ar galiu pakartoti ankstesnį užsakymą automatiškai?

Taip. Savo kliento paskyroje, skiltyje „Užsakymų istorija“, galite vienu paspaudimu pakartoti bet kurį ankstesnį užsakymą.

Kur galiu peržiūrėti savo užsakymų istoriją?

Visi jūsų pirkimai ir sąskaitos faktūros pasiekiamos AUTO KADA internetinės parduotuvės paskyroje, skiltyje „Užsakymų istorija“. Čia galite peržiūrėti, pakartoti arba atsisiųsti ankstesnius užsakymus.

Kas nutiks, jei užsakytos prekės nėra sandėlyje?

Jei atsarginė dalis nėra prieinama AUTO KADA sandėlyje, mes jus informuosime apie pristatymo terminą arba pasiūlysime alternatyvų sprendimą. Užsakymo suma bus pakoreguota pagal faktinį pristatymą.

Ar galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą po jo pateikimo?

Jei užsakymas dar neišsiųstas, galite jį pakeisti arba atšaukti susisiekę su artimiausia AUTO KADA parduotuve. Kai prekė jau išsiųsta, atšaukimas galimas tik pagal prekių grąžinimo taisykles.

Ką daryti, jei pastebėjau klaidą savo užsakyme?

Jei nurodėte neteisingą pristatymo adresą ar kontaktinę informaciją, nedelsdami susisiekite su artimiausia AUTO KADA parduotuve, kad galėtume ištaisyti duomenis prieš išsiunčiant užsakymą.

Pristatymas ir atsiėmimas

Kiek kainuoja pristatymas?

Dėl plačiai išvystyto AUTO KADA parduotuvių tinklo siūlome nemokamą pristatymą visoje Lietuvoje sunkvežimių, autobusų ir priekabų atsarginėms dalims bei įrangai. Užsakymą galite nemokamai atsiimti bet kurioje jums artimiausioje AUTO KADA parduotuvėje arba pasirinkti patogų pristatymą į namus – be jokio papildomo mokesčio.

Ar pristatymas nemokamas?

Taip, AUTO KADA visiems klientams užtikrina nemokamą pristatymą iš keturių strategiškai įsikūrusių parduotuvių visoje Lietuvoje. Šį sprendimą vadiname greituoju pristatymu.

Kokios yra pristatymo galimybės?

Atsarginės dalys pristatomos AUTO KADA kurjeriu arba paštu į jūsų nurodytą adresą. Užsakymus taip pat galima atsiimti bet kurioje AUTO KADA parduotuvėje visoje Lietuvoje.

Per kiek laiko pristatomos sunkvežimių atsarginės dalys?

Pristatymo laikas priklauso nuo sandėlio vietos:

  • Jeigu produktas yra regioninės parduotuvės sandėlyje → Per 30 min – 2val.
  • Jeigu prekės yra centriniame sandėlyje → Kitą darbo dieną, 8:00 val.
  • Jeigu produktas yra kitose Lietuvos parduotuvėse → Per 24 val.
  • Jeigu produktas yra sandėlyje AUTO KADA kitose šalyse → Per 48 val.
  • Jeigu prekės yra sandėlyje gamintojo sandėlyje (Taip pat galimas greitas pristatymas per 24 valandas (mokama paslauga)). → Per 1 – 5 darbo dienos

Ar galiu atsiimti užsakymą AUTO KADA parduotuvėje?

Taip. Užsakytas sunkvežimių atsargines dalis galima atsiimti bet kurioje AUTO KADA parduotuvėje.

Ar pristatote atsargines dalis į kitas šalis?

Taip, pagal susitarimą užtikriname tarptautinį pristatymą Baltijos šalyse, Skandinavijoje ir kitose Europos šalyse.

Ar galima padalyti pristatymą, jei prekės yra skirtinguose sandėliuose?

Taip. AUTO KADA internetinėje parduotuvėje esančios prekės gali būti siunčiamos iš kelių sandėlių. Jei dalis jūsų užsakytų prekių yra prieinama iš karto, jas išsiųsime nedelsiant, o likusios bus pristatytos, kai tik pasieks sandėlį. Taip užtikrinamas greitesnis pristatymas ir galimybė gauti svarbiausias dalis pirmiausia.

Ar galiu pakeisti pristatymo adresą po užsakymo pateikimo?

Jeigu jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas, mes galime atnaujinti pristatymo adresą. Prašome kuo greičiau susisiekti su artimiausia AUTO KADA parduotuve, kad atliktumėte pakeitimus.

Kaip galiu sekti savo užsakymą?

Savo užsakymo būseną ir pristatymo informaciją galite lengvai patikrinti AUTO KADA internetinės parduotuvės paskyroje, skiltyje „Mano užsakymai“.

Prekių grąžinimas ir garantija

Ar galiu pakeisti neteisingai užsakytą atsarginę dalį į kitą?

Taip. Jei užsisakėte netinkamą atsarginę dalį, ją galima pakeisti į tinkamą, jei originali pakuotė yra nepažeista ir prekė nebuvo naudota. Mūsų komanda padės išsirinkti tinkamą pakaitinę dalį, kad jūsų transporto priemonė kuo greičiau vėl galėtų važiuoti.

Per kiek dienų galiu grąžinti AUTO KADA įsigytas prekes?

AUTO KADA prekes galite grąžinti per 10 dienų nuo pirkimo datos.

Kokios būklės turi būti atsarginė dalis, kad būtų priimta grąžinimui arba garantijos patikrai?

Grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, švarios ir originalioje pakuotėje. Jei atsarginė dalis pateikiama garantijos vertinimui, ji turi būti švari ir su aiškiai matomais gamintojo ženklais.

Kaip pateikti prekių grąžinimo prašymą?

Prekių grąžinimo formą galite užpildyti internetu AUTO KADA svetainėje arba pateikti tiesiogiai per el. parduotuvę.

Koks yra atsarginių dalių garantinis laikotarpis?

Visoms AUTO KADA sunkvežimių atsarginėms dalims taikoma gamintojo garantija. Garantijos trukmė priklauso nuo konkrečios dalies ir gamintojo, tačiau nė viena prekė neturi trumpesnės nei vienerių metų garantijos, o daugeliui dalių taikoma ir ilgesnė apsauga.

Ar garantija taikoma ir antrinės rinkos dalims?

Taip. Antrinės rinkos (aftermarket) atsarginėms dalims taip pat taikoma gamintojo garantija. Tai reiškia, kad pasirinkę tiek originalias (OE), tiek antrinės rinkos dalis, gausite tokias pačias gamintojo nustatytas garantijos sąlygas.

Kas yra antrinės rinkos atsarginės dalys?

Antrinės rinkos atsarginės dalys – tai naujos, aukštos kokybės originalių gamintojo komponentų alternatyvos, kurias gamina nepriklausomos įmonės transporto priemonių remontui ar priežiūrai. Jos dažnai būna pigesnės nei originalios dalys, tačiau išlaiko patikimą kokybę ir suderinamumą su sunkvežimiais, autobusais bei priekabomis. Antrinės rinkos dalys plačiai naudojamos automobilių pramonėje kaip ekonomiškas būdas prižiūrėti transporto priemones neprarandant saugumo ar našumo.

Ar atnaujintoms (remanufactured) dalims taikoma garantija?

Taip. Atnaujintoms atsarginėms dalims taip pat taikoma garantija, o kai kuriais atvejais jos gali būti net ilgesnės nei originalių (OE) dalių, todėl tai patikimas ir ekonomiškas pasirinkimas.

Kaip pateikti pretenziją dėl brokuotos atsarginės dalies?

Jei susidūrėte su brokuota atsargine dalimi, susisiekite su artimiausia AUTO KADA parduotuve, pateikite pirkimo dokumentus, problemos aprašymą ir, jei įmanoma, nuotraukas. Mūsų specialistai įvertins situaciją ir informuos apie tolesnius garantinio proceso žingsnius.

Per kiek laiko apdorojamas garantinis prašymas?

AUTO KADA atsakingas specialistas per savaitę peržiūri ir perduoda garantijos atvejį gamintojui. Galutinis garantinio prašymo nagrinėjimo ir apdorojimo laikas priklauso nuo gamintojo procedūrų.

Kainos ir mokėjimai

Kas lemia AUTO KADA atsarginių dalių konkurencingas kainas?

AUTO KADA užtikrina gerą kainos ir kokybės santykį bendradarbiaudama su pirmaujančiais atsarginių dalių gamintojais ir naudodamasi plačiu tiekėjų tinklu Europoje. Tai leidžia klientams pasiūlyti konkurencingas kainas tiek originalioms, tiek antrinės rinkos atsarginėms dalims sunkvežimiams, autobusams ir priekaboms.

Kokie mokėjimo būdai galimi parduotuvėse ir internetu?

AUTO KADA siūlo patogius atsiskaitymo būdus:

  • Banko pavedimu
  • Grynaisiais pinigais parduotuvėse
  • Kortelėmis (Visa, MasterCard) parduotuvėse
  • Internetu per banko pavedimą (atsiskaitymas kortele internetinėje parduotuvėje kol kas negalimas)

Ar įmonėms prieinamas atsiskaitymas po pristatymo?

Taip, juridiniai asmenys gali sudaryti atsiskaitymo po pristatymo sutartį – tai patogus sprendimas įmonėms, turinčioms autoparką ir norinčioms lanksčiai planuoti savo išlaidas.

Ar yra lojalumo programų nuolatiniams klientams?

Taip. AUTO KADA siūlo specialias sąlygas ir nuolaidas ilgalaikiams verslo partneriams.

Ar taikomos akcijos ir nuolaidos?

Taip. AUTO KADA reguliariai skelbia atsarginių dalių akcijas ir nuolaidas internetinėje parduotuvėje bei socialiniuose tinkluose. Akcijų metu klientai gali įsigyti svarbiausias ir sezonines sunkvežimių dalis itin palankiomis kainomis.

Prekių ženklai ir produktų asortimentas

Kokiems transporto priemonių prekės ženklams AUTO KADA tiekia atsargines dalis?

AUTO KADA siūlo atsargines dalis didžiausiems Europos ir Azijos sunkvežimių prekės ženklams – tokiems kaip Volvo, MAN, Scania, DAF, Mercedes-Benz ir Iveco – taip pat platų populiariausių gamintojų lengvųjų automobilių dalių pasirinkimą.

Ar AUTO KADA siūlo tiek originalias, tiek antrinės rinkos atsargines dalis?

Taip. Asortimente yra tiek originalių (OEM), tiek aukštos kokybės antrinės rinkos atsarginių dalių, todėl klientai gali pasirinkti sprendimus, atitinkančius skirtingus poreikius ir biudžetus.

Ar AUTO KADA bendradarbiauja su oficialiais gamintojais?

Taip. Prekės tiekiamos tik iš pirmaujančių atsarginių dalių gamintojų arba jų oficialių atstovų, užtikrinant aukščiausią kokybę ir patikimumą.

Ar AUTO KADA siūlo atsargines dalis tiek sunkvežimiams, tiek lengviesiems automobiliams?

Taip, siūlome atsargines dalis ir įrangą lengviesiems automobiliams, sunkvežimiams, autobusams ir priekaboms. Mūsų asortimente rasite tokius pasaulyje žinomus prekių ženklus kaip BOSCH, MAHLE, FEBI, SACHS, KNORR-BREMSE, WABCO, HALDEX, LUK, PHILIPS, HELLA, SCHAEFFLER, DINEX, FAG, MONROE, VALEO, MERITOR, TEXTAR, CONTITECH ir daugelį kitų.

Kokias atsarginių dalių rūšis galima įsigyti AUTO KADA?

AUTO KADA siūlo platų sunkvežimių, autobusų, priekabų ir lengvųjų automobilių dalių asortimentą, įskaitant:
pakabos ir vairo sistemas, stabdžių ir transmisijos komponentus, variklio dalis, išmetimo sistemos komponentus, hidrauliką, pneumatines stabdžių sistemas, filtrus, elektros įrangą, aušinimo, šildymo ir vėdinimo sistemas, kabinos įrangą, kėbulo dalis, ratus ir ratlankius, priedus bei darbo įrankius. Asortimente taip pat yra chemikalai, tepalai ir asmeninės apsaugos priemonės.

Ar AUTO KADA siūlo padangas ir ratlankius?

AUTO KADA siūlo platų automobilių ir sunkvežimių ratlankių pasirinkimą iš tokių gamintojų kaip HAYES-LEMMERZ ir MAXION WHEELS, taip pat padangų grandines iš VERIGA ir TRYYG. Padangos šiuo metu nesiūlomos.

Ar AUTO KADA parduoda akumuliatorius?

Taip, siūlomi aukštos kokybės akumuliatoriai iš tokių prekių ženklų kaip VARTA, PANTHER BATTERIEN, BOSCH ir kitų patikimų gamintojų.

Ar galima įsigyti tepalų, alyvų ir filtrų?

Taip. Asortimente yra platus alyvų, filtrų ir tepalų pasirinkimas iš patikimų gamintojų, tokių kaip Shell, NB QUALITY ir Wolf Oil, užtikrinančių saugų ir ilgaamžį transporto priemonių veikimą.

Ar AUTO KADA parduoda sunkvežimių kėbulo dalis?

Taip. AUTO KADA siūlo įvairius kėbulo komponentus, tokius kaip sparnai, žibintai, buferiai ir kiti elementai iš gamintojų HELLA, DEPO, VAN WEZEL ir kitų – užtikrinant tiek saugumą, tiek estetinį transporto priemonės vaizdą.

Ar galima įsigyti atsarginių dalių autobusams ir priekaboms?

Taip. AUTO KADA siūlo platų atsarginių dalių pasirinkimą autobusams ir priekaboms, įskaitant ašis, stabdžių ir pakabos sistemas iš pirmaujančių gamintojų, tokių kaip KNORR-BREMSE, WABCO, HALDEX, SAF, JOST ir kitų.

Ar AUTO KADA parduoda dirbtuvių įrangą ir įrankius?

Taip. Asortimente rasite profesionalių įrankių ir dirbtuvių įrangos iš tokių gamintojų kaip KS Tools, Hazet, TESA, Pramac ir kitų pramonės lyderių.

Ar galima pagal užsakymą gauti retų ar specialių dalių?

Taip. Pagal kliento pageidavimą AUTO KADA gali užsakyti retas ar specializuotas dalis iš užsienio sandėlių ir gamintojų, įskaitant ZF, DINEX ir Valeo.

Kaip patikrinti, ar atsarginė dalis tinka mano transporto priemonei?

Dalies suderinamumą galite lengvai patikrinti AUTO KADA internetinėje parduotuvėje pagal techninius duomenis arba transporto priemonės VIN numerį. Jei reikia papildomos pagalbos, mūsų konsultantai padės surasti tikslią dalį, bendradarbiaudami su gamintojais, kad būtų užtikrintas visiškas suderinamumas.

Kurios sunkvežimių atsarginės dalys geresnės – naujos ar atnaujintos?

Pasirinkimas tarp naujų ir atnaujintų dalių priklauso nuo jūsų transporto priemonės amžiaus, naudojimo intensyvumo ir biudžeto. Naujos dalys užtikrina didžiausią patvarumą ir visą gamintojo garantiją. Atnaujintos dalys dažnai yra ekonomiškesnis sprendimas, nes jos profesionaliai atnaujintos, patikrintos ir kai kuriais atvejais turi net ilgesnę garantiją nei originalios (OE) dalys.

Klientų aptarnavimas ir pagalba

Kaip susisiekti su AUTO KADA?

Su bet kuria AUTO KADA parduotuve galite susisiekti telefonu, el. paštu arba apsilankę vietoje. Mes teikiame greitą pagalbą dėl atsarginių dalių prieinamumo, užsakymų ir pristatymo.

Ar AUTO KADA teikia pagalbą visą parą?

Taip. AUTO KADA užtikrina nenutrūkstamą atsarginių dalių prieinamumą Rygoje, Kaibalas gatvėje 16. Mūsų AUTO vaistinė (AUTO PHARMACY) dirba visą parą, todėl sunkvežimių, autobusų ir priekabų atsargines dalis galite įsigyti naktį, savaitgaliais ir švenčių dienomis. Tai padeda sumažinti transporto priemonių prastovos laiką ir užtikrina nenutrūkstamą autoparko veiklą.

Ar AUTO KADA teikia pagalbą įmonėms, turinčioms transporto parką?

Taip. Mes siūlome profesionalius sprendimus įmonėms, valdančioms transporto parkus – nuo atsarginių dalių tiekimo iki reguliarios techninės priežiūros. AUTO KADA padeda sumažinti autoparko priežiūros išlaidas ir užtikrina greitą pristatymą, kad būtų sumažintas transporto priemonių prastovos laikas.

Ar AUTO KADA teikia technines konsultacijas?

Taip. Mūsų patyrę specialistai padės rasti tinkamiausias atsargines dalis jūsų sunkvežimiui, atsižvelgdami į jo techninius reikalavimus. Techninės konsultacijos teikiamos tiek mūsų filialuose, tiek nuotoliniu būdu.

Ar AUTO KADA bendradarbiauja su remonto dirbtuvėmis?

Taip. Esant poreikiui, galime rekomenduoti patikimas remonto dirbtuves, kurios atlieka kokybiškus remontus, naudodamos AUTO KADA atsargines dalis. Pabrėžiame, kad mūsų partnerių dirbtuvės gauna profesionalias konsultacijas, techninę pagalbą ir ilgalaikį palaikymą, kad galėtų savo klientams teikti aukščiausios kokybės paslaugas.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Ką daryti?

Jei čia neradote atsakymo į savo klausimą, kviečiame susisiekti su mumis užpildant formą skiltyje „Kontaktai“ arba paskambinus į artimiausią AUTO KADA parduotuvę – telefonų numerius rasite skiltyje „Parduotuvės“.

AUTO KADA franšizės parduotuvės atidarymas

Kas yra AUTO KADA franšizė?

AUTO KADA franšizė – tai verslo modelis, leidžiantis nepriklausomam verslininkui prisijungti prie AUTO KADA parduotuvių tinklo – vieno iš pirmaujančių sunkvežimių, autobusų ir priekabų atsarginių dalių bei įrangos platintojų Baltijos ir Skandinavijos šalyse. Franšizė suteikia verslininkams galimybę naudotis AUTO KADA ištekliais, prekės ženklu, patirtimi ir palaikymu, siekiant sėkmingai plėtoti savo atsarginių dalių verslą.

Kokie yra reikalavimai norint tapti AUTO KADA franšizės partneriu?

Pageidautina patirtis verslo valdymo ar automobilių pramonės srityje, tačiau svarbiausia – ieškome stiprių, tikslo siekiančių žmonių, kurie niekada nesustoja tobulėti. Mes ieškome partnerių, turinčių aistrą, atkaklumą ir gebėjimą suburti stiprią komandą – tai padeda kiekvienai franšizei tapti savo regiono rinkos lydere.

Kokie yra AUTO KADA franšizės partnerystės privalumai?

AUTO KADA franšizės partneriai gauna prieigą prie plataus atsarginių dalių asortimento, patikrintos verslo sistemos, rinkodaros palaikymo ir darbuotojų mokymų. Bendradarbiavimas su patikimu ir įsitvirtinusiu prekės ženklu žymiai sumažina verslo riziką ir suteikia didesnes apyvartos bei pelno galimybes.

Turite daugiau klausimų apie AUTO KADA franšizę?

Susisiekite su AUTO KADA finansų skyriumi: info@autokada.lv