Prekių grąžinimas / Garantija

1
Prekių grąžinimas gali būti atliktas per 10 dienų nuo prekių įsigyjimo dienos
2
Gražinamos prekės turi būti originalioje, nepažeistoje ir nesuteptoje pakuotėje
3
Prekės, gražinamos pagal Garantinius įsipareigojimus, turi būti švarios, su įžiūrimu gamintojo prekės žymėjimu
4
Grąžinimo formą prašome užpildyti elektroniniu būdu AUTO KADA svetainėje arba pateikti elektroninėje parduotuvėje

  • AUTO KADA akumuliatorių grąžinimo politiką ir garantinį pažymėjimą žiūrėkite čia.

    Akumuliatoriaus garantijos sąlygas žiūrėkite čia.
  • Ką rekomenduojama nurodyti skiltyje „Defekto aprašymas“?
    Apibūdinant detalės gedimą ar defektą, reikėtų nurodyti::
    1. Kaip ir kada atsirado gedimas, kokie veiksmai buvo atlikti ir pan.
    2. Probleminę vietą reikia nurodyti (pažymėti) ant detalės.
    3. Pageidautina pridėti vaizdo įrašą, patvirtinantį konkretų defektą.
    4. Kreipiantis dėl tepalų, kitų skysčių ar oro nutekėjimų,- tai patvirtinantis vaizdo įrašas yra privalomas
    5. Kreipiantis dėl elektros grandinės elementų gedimo - būtina pateikti atspausdintas kompiuterio klaidas arba elektriko atliktų matavimų rezultatus (galimas vaizdo įrašas).
    6. Kreipiantis dėl OE atsarginių dalių: greičio pedalai, moduliatoriai (OE, „Knor-Bremse“, WABCO); elektriniai vožtuvai (OE, Knor-Bremse, WABCO); valdymo blokai (OE, Knor-Bremse, WABCO); valdymo jutikliai (OE, „Knor-Bremse“, WABCO) - kartu su pateikiama detale būtina pateikti atspausdintą klaidų kodų sąrašą.
  • 1. Tuo atveju, kai garantinė dalis yra siunčiama į gamyklą ir nepriimama kaip garantinė dalis, klientas, pageidaujantis grąžinti detalę, privalo apmokėti siuntimo į gamyklą ir iš gamyklos išlaidas.
    2. Jeigu dėl sugadintos dalies atsirado papildomų defektų/problemų, kurie turėjo būti nedelsiant pašalinti, kartu su garantiniu reikalavimu turi būti pateikti objektyvūs įrodymai/sąskaitos faktūros. (*būtų svarstomas papildomas kompensavimas, jei tai numato detalės gamintojo garantinės sąlygos).
  • 1. Jei prekės originali pakuotė yra pažeista, sutepta arba prarasta.
    2. Elektros detalių grąžinimas negalimas, jei pažeista hermetiškai sandari pakuotė.
    3. Remonto komplektai, jei jų pakuotės buvo atidarytos.
    4. Prekės įsigytos pagal spec. užsakymą atgal nepriimamos ir nekeičiamos.
  • Iš kliento gautą galimai garantinį atvejį išnagrinėja „AUTO KADA“ atsakingas darbuotojas ir per 5 darbo dienas persiunčia informaciją gamintojui. Tolesnis garantinio atvejo nagrinėjimas ir jo trukmė priklauso nuo gamintojo.

  • Senos dalys turi būti švarios ir be alyvos.

    SACHS sankabos grąžinimo bendrosios sąlygos ir santrauka.

    BTS TURBO turbinų grąžinimo politika: Skaitykite čia.

    EMITEC ADBLUE užstato grąžinimo politika: Skaitykite čia.

    ALBONAIR ADBLUE užstato grąžinimo politika: Skaitykite čia.

    ECOFIT ADBLUE užstato grąžinimo politika: Skaitykite čia.

    Stabdžių suportų grąžinimo taisyklės: Skaitykite čia.

    WABCO užstato grąžinimo politika: Skaitykite čia.

    KNORR-BREMSE užstato grąžinimo politika: Skaitykite čia.

    REMA.GERMANY užstato grąžinimo politika: Skaitykite čia.

    DPF DINEX užstato grąžinimo politika: Skaitykite čia.

PREKIŲ  GRĄŽINIMAS